lørdag den 5. december 2009

Danske Spil tror på Danmark ved VM


Ja, jeg håber da på at Danske spil har ret i deres antagelser omkring Danmarks chancer ved næste sommers VM i Sydafrika.

Da jeg så hvilken pulje Danmark havnede i, ja, så var det med lidt blandede følelser.

Holland har jeg altid, ligesom vores landstræner, beundret meget for deres meget levende fodboldspil - så kampen imod dem kan godt gå hen at blive svær - men det danske landsholds styrke er den stærke holdånd, som på gode dage gør at Danmar kan slå alle andre...

Japan og Cameroun kender jeg ikke så meget til - men man skal jo aldrig undervurdere et hold på forhånd - hvilket jeg heller ikke forventer at det danske hold gør...

Nu skal vi "bare" have tiden til at gå, så vi kan komme til at se kampene til sommer :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-26880765.html?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar