lørdag den 5. december 2009

Spanien er klar VM-favorit


Ja, på papiret er der heller ikke meget, som taler for at andre hold har bedre chancer end Spaniens europamestre - men jeg vil dog stadig ikke anbefale nogen at sætte deres penge på et spansk verdensmesterskab i fodbold på nuværende tidspunkt.

Der er alt for længe til - og rigtig meget kan ændre sig - med masser af klubkampe for de spanske spillere er der jo rig mulighed for skader og træthed i balndt spillerne...

Men skulle jeg smide mine penge på et hold allerede nu, ja, så kunne jeg sagtens fristes til at vælge Spanien... men jeg venter til vi er tættere på VM - eller endnu mere sandsynligt - at VM er igang...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2009/12/05/132525.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar