søndag den 11. juli 2010

Hver anden chef forbyder Facebook


Ja, jeg må nok melde at jeg er dybt uenig med de chefer, der vil forbyde brugen af Facebook og Twitter i arbejdstiden...

Jeg har erfaring med at når noget ikke er tilladt, så gør folk endnu mere, for at komme til at bruge det... sådan tror jeg også det vil være med de sociale medier som Facebook og Twitter...

Jeg syntes istedet at cheferne skulle melde ud at det er okay at bruge Facebook og Twitter i arbejdstiden - men at det skal holdes inden for rimelighedens grænser og ikke må gå ud over det arbejde, som den enkelte medarbejder skal udføre... det kan selvfølgelig være svært at styre den slags ting - men alternativt kan man gøre det "lovligt" i frokost eller kaffepauser at tjekke op på de sociale medier...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://nyhederne.tv2.dk/article/32080460/?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar