søndag den 11. juli 2010

Schleck forstår ikke Astanas taktik


Ja, nu var jeg jo en af de mange, som sikkert sad klistret til TV skærmen igår, for at følge Tour De fRnce rytternes første møder med bjergene - og det var lige så spændende, som jeg havde håbet på.

Jeg kan godt lide de etaper, hvor rytterne skal yde lidt mere end det sædvanlige, for at komme med de første hjem...

Andy Schleck undrede sig over at Astana satte så hårdt et tempo op af den sidste stigning - et tempo, der gjorde at mange ryterne blev sat noget tilbage i klassementet... men de andre hold var ikke helt med på denne ide - så det var jo reelt kun Astana, der satte tempoet - og det kan nok godt, hvis de skal gøre det for mange gange, sætte sig sine spor på rytterne og potentielt tappe dem for kræfter... så jeg kan godt følge Andy i denne sag - og glæder mig til at se om det får nogen betydning for løbet fremover.

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://spn.dk/cykling/article2122631.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar