onsdag den 16. september 2009

Cykelstjerne reddet af sin hjelm


Ja, det er da en overskrift, som vil noget - en overskrift, som måske kan være med til at få vækket nogen af alle dem - eller rettere alle os - som kører på cykel uden cykelhjelm - for jeg vil da gerne indrømme at jeg også er en af dem, som ikke bruger cykelhjelm - og det er selvfølgelig forkert af mig - og jeg har flere gange overvejet om ikke snart det var tiden at begynde at bruge cykelhjelm - for jeg ser jo blandt andet min datter spænde hendes troligt hver gang hun skal ud for at cykle - så jg mangler ikke rollemodeller i den retning... så måske er det vanen der skal ændres... eller måske flere af den slags overskrifter, som den jeg faldt over her, som skal til...

Læs evt. mere om cykelstjernen, som blev reddet af hjelmen her:
http://politiken.dk/sport/cykling/article789948.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar