mandag den 28. september 2009

TV 2 sikrer sig Super Six-kampe


Ja, det var da rart at læse at det er TV2, som har sikret sig rettighederne til disse kampe - så vi alle får muligheden for at følge Mikkel Kesslers kampe - og det syntes jeg er fedt!

Normalt ser jeg ikke ret meget boksning - ja, jeg følger egentlig heller ikke ret meget med i det - men når det drejer sig om Mikkel Kessler - så vil jeg gerne følge med - og have muligheden for at se så mange af hans kampe som muligt - så jeg syntes at TV2 fortjener et ordentligt klap på skulderen for at have sikret sig disse kamoe :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-25376118.html?rss

1 kommentar:

  1. Viasat har sikret sig retten til at vise alle 12 kampe fra Super Six World Boxing Classic, hvor Mikkel Kessler er en af de seks supermellemvægtsboksere. De første kampe afvikles allerede til efteråret.
    Viasat har tv-rettighederne eksklusivt. Mikkel Kesslers kampe vil blive tilbudt som pay-per-view.
    Skal vi betale for det eller kan vi frit se det på Tv2.

    SvarSlet