onsdag den 18. maj 2011

Pearl Jam fejrer jubilæum i stor stil



Ja, nu er jeg selv stor fan af Pearl Jam, så jeg skal da også "fejre" dem i anledningen af deres 20 års jubilæum :-)

Pearl Jam var en del af soundtracket til min ungdom, så det er rart, når de stadig hænger på og følger med, her hvor man er blevet voksen.

Jeg har været så heldig at opleve dem live en enkelt gang, for et par år siden, hvor de spillede i Forum i København - det var en fed oplevelse - og jeg vil klart anbefale folk at tage til koncert med dem, hvis lejligheden byder sig.

Et band med så mange år på bagen har jo udgivet masser af gode sange - men en hurtig top 5 - kunne nemt være:
1. Alive
2. Jeremy
3. Even flow
4. Daughter
5. Once

Tillykke med de første 20 år - jeg håber på mindst 20 mere :-)

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://kpn.dk/popmusik/article2434901.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar