onsdag den 4. maj 2011

Endelig er Osama Bin Laden død - hvad kommer det til at betyde?



Ja, jeg modtog nyheden om Osama Bin Ladens død med stor glæde - ligesom så mange andre.

Personligt har jeg ikke været berørt at hans eller hans kumpaners terroraktioner, men jeg føler stadig at det er en god ting at han nu er død.

Jeg ved godt at han ikke har udført så stor en del af terrorhandlingerne selv, og at hans tilhængere sikkert ikke bare pakker sammen og går tilbage til at være bønder, mekanikerne eller hvad de nu ellers er uddannet til....

Men jeg er helt sikker på at USA med nedskydningen af Osama Bin Laden har fået sendt et meget klart signal om at man ikke tolererer den slags terrorhandlinger - og selv om det skal tage mange år, så giver man ikke op - men gør alt for at få uskadeliggjort de ansvarlige.

Godt gået USA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar