onsdag den 27. juli 2011

Afrika - er det et sted man kan tage på ferie?



Ja, vi hører jo suverænt mest om Afrika, når det handler om negative ting som sult, sygdom og borgerkrige - men er det et sted, som man skulle overveje som feriemål?

Personlgt tror jeg ikke at jeg ville vælge Afrika som ferimål som det første - men der er da helt sikkert spændende ting at se og opleve på dette store kontionent.

Skulle jeg til Afrika ville jeg nok vælge at tage til Egypten som det første - det er måske det "nemmeste" fordi man ved at man der kan se pyramiderne - så der ved man næsten hvad man skal gå efter...

Jeg er dog sikker på at man også ville kunne opleve mange spændende ting andre steder på det afrikanske kontinent - blandt andet muligheden for at opleve nogle af de dyr, som vi ellers kun ser i zoologisk have i deres rette natur...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar