torsdag den 21. juli 2011

Tour de France - ja tak!



Ja, nu er Tour de France for i år jo ved at være overstået - men der er stadig masser af spænding tilbage i løbet - så jeg følger selvfølgelig med alt det jeg kan i fjernsynet, i aviserne, på nettet og i radioen...

Jeg har været trofast Tour de France seer i mange år - og jeg syntes at det er fedt at der er så stor jævnbyrdighed i toppen af klassementet i år - der er virkelig intet, der er afgjort på "forhånd".

Jeg syntes at det er fedt at der ikke er konstateret mere end et enkelt doping tilfælde i feltet i år - jeg tror ikke at alle ryttere af den grund er "rene" - men jeg har en tro (og forhåbning) om at det er et udtryk for at flere og flere er "rene"...

Hvem jeg tror der vinder i år?

Ja, jeg har hele tiden haft fidus til Alberto Contador - og den holder jeg fast i - men søndag eftermiddag er vi alle meget klogere på dette spørgsmål...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar