torsdag den 21. juli 2011

Australien - en ferie hvor man skal have tid...



Ja, jeg vil starte med at nævne at jeg aldrig selv har været i Australien - men jeg har mange venner og bekendte, som har afholdt længere ferie i Australien - og det er lige netop hvad jeg tror man vil få mest ud af - en ferie, som er længere end bare de "almindelige" 14 dage - for når man nu er kommet så langt væk hjemmefra, ja, så skal man da have tid til at opleve mere end bare de mest gængse ting.

Jeg har en formodning om at mange folk fra Australien vil minde en del af os danskere i væremåde og sind - men det er udelukkende basseret på oplysninger fra fjernsynsudsendelser og film - det kunne være meget sjovt at komme dertil en dag og se om det nu også forholder sig således i virkeligheden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar