fredag den 10. juli 2009

Asus, Acer og Lenovo vil sælge Googles OS


Ja, efter at Google har offentliggjort at de vil gå ind i operativsystem markedet også - så sad man lidt og ventede at den nyhed måske ville dø ud igen - men nu har de så meldt ud at de har fået nogle medspillere med på banen - og det er vel at mærke ikke hvem som helst.

Det er så store spillere som: Acer, Asus og Lenovo, som jo sidder på en pæn del af markedet, når det gælder salget af computere - både til private og erhverv...

Jeg tror dog ikke at alle bare vil gå over til Googles operativsystem med det samme - man skal jo være sikre på at ens ting stadig vil virke - men jeg må da indrømme at jeg har tænkt mig at prøve det på den ene af mine maskiner - for det lyder da spændende... og måske har Google det store brand i ryggen, som gør at vi her faktisk har nogle, som kan tage kampen op imod Microsoft... det bliver spændende at følge udviklingen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar