torsdag den 9. juli 2009

Lance: Jeg kender Touren, Alberto


Ja, sammenstøddene imellem disse to store stjerner, som kører på samme hold, vil helt sikkert komme til at fyklde meget i årets tour... ja, det er så ikke fysisk at de støder sammen, og de gør det vel sagtens heller ikke verbalt offentligt... men jeg kunne da sagtens forestille mig at der bliver talt med store ord de to herrer imellem efter etaperne...

Og jeg kunne godt forestille mig at Lance Armstrongs ord vil have størst gennemslagskraft overfor de andre ryttere på holdet - det er svært at argumentere imod en mand, som har vundet touren 7 gange...

Det vi andre for at se af disse sammenstød, ja, det er jo kun de små gisninger vi ser undervejs på etaperne... men de er der - og det er med til at gøre løbet spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar