onsdag den 1. juli 2009

Indurain: Tour uden favorit


Ja, nu glæder jeg mig som så mange andre til årets udgave af tour De fRance - hvor vi skal sidde klistret til tv-skærmene i vores sofaer - istedet for selv at være ude for at cykle... men sådan er det nu engang :D

Jeg har fulgt Tour De fRance på fjernsynet de sidste tyve år sådan cirka - og kan sagtens huske da Migual Indurain knuste alt og alle i flere år i træk - og jeg lægger da mærke til, når det er en så stor cykel personlighed som ham, som udtaler at der ikke er nogen klar favorit til årets løb.

Jeg er tilbøjelig til at give ham ret - det er et løb med rigtig mange ubekendte størrelser indblandet... Hvad kommer Lance Armstrongs comeback til at betyde? Hvad kan Sastre? Hvad med brødrene Schlecht? Hvad med...?

Jeg glæder mig til det hele starter på lørdag - så må vi se om vi får et fingerpeg om en favorit der :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar