torsdag den 2. juli 2009

M. Rasmussen søger licens i DK


Ja, nu var jeg en af dem, som sad klistret til skærmen og fulgte hver en centimeter asfalt, som Michael Rasmussen tilbagelagde den sommer, hvor han var så tæt på at vinde Tour De France - men som han jo så alligevel ikke gjorde - på grund af at han blev snuppet i at lyve om sine "Where abouts"...

Jeg syntes dengang at det var lidt små sko at gå i - ja, jeg var nok lidt farvet af at det var en dansker, som blev smidt ud af løbet, så tæt før den store triumf var hjemme..

Her et par år efter syntes jeg at det var okay at han blev smidt ud - jeg ved ikke helt om jeg syntes at de too års karantæne var i orden - men sådan blev det nu en gang - og det er jo et godt signal at sende til andre: "Al snyd koster!".

Jeg hilser det da også velkommen at han nu er på vej tilbage - og også det faktum at han ønsker at få dansk licens - det tror jeg kan være med til at bringe hans popularitet tilbage - eller i det mindste noget af den...

Michael er aldrig blevet testet positiv - så det er spændende om han kan genvinde fordums styrke...

Jeg hilser ham velkommen tilbage :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar