lørdag den 6. februar 2010

Århus: 400 i anti-white prideoptog


Ja, jeg syntes personligt at det er fedt, at der er nogen, der så åbenlyst tager afstand fra den meget højreekstremistiske AGF-supporter gruppe White Pride.

Jeg ville nok ikke selv vælge at gå med i en sådan demonstration - og hvorfor så ikke det?

Jo, for det første bor jeg ikke i Århus (det var den nemme grund... det ved jeg godt...)...

For det andet, så vil jeg ikke opsøge potentiel ballade - og White Pride havde jo meldt ud at de ville gøre deres for at forstyrre demonstrationen - og jeg kan ikke slås - og det ønsker jeg da bestemt heller ikke at indlade mig på - men jeg ville have det træls, hvis jeg blev angrebet, og så ikke ville kunne forsvare mig...

Men tilbage til udgangspunktet - jeg syntes det er godt at Good Night White Pride gør noget, for at få fokus på White Pride og forhåbentlig være med til at få lukket gruppen - og forhåbentlig også andre hooligan grupper....

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://nyhederne.tv2.dk/article/28354747/?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar