lørdag den 6. februar 2010

Cisco: Franskmænd er mest sløsede med WiFi-sikring


Ja, nu skal jeg ikke kunne sige så meget om folks brug af IT i Frankrig, da det er meget sparsomt, hvad jeg har af kendskab til dettte - kun en anelse fra en tidligere kollega, som var sælger i Frankrig...

Men jeg tror generelt at mange folk, ikke kun franskmænd, har problemer med at få lagt koder på deres trådløse netværk...

Jeg har i løbet af de sidste par år, hvor flere og flere har fået trådløst internet i husene, været omkring mange af mine famile og venners trådløse forbindelser, for at få sat koder på deres netværk - og hver gang, eller så godt som, så har jeg set at der hos naboerne har været masser af trådløse netværk uden kryptering - så alle og enhver har kunnet benytte sig af disse linier...

Så en opfordring herfra: FÅ KODE PÅ DIN TRÅDLØSE FORBINDELSE!
(beklager de store bogstaver, men det er sgu vigtigt!)

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.comon.dk/nyheder/Cisco-Franskmaend-er-mest-sloesede-med-WiFi-sikring-1.306234.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar