mandag den 1. februar 2010

Falske euro for millioner beslaglagt


Falskmøntere! Ja, det er et ord, som jeg før jeg læste artiklen også ville forvente ville komme fra et land som Colombia - og jeg plejer ellers ikke at være så fordomsfuld...

Men jeg syntes at der er en "rød tråd" når det gælder pladsen til at drive organiseret kriminalitet på den måde og så fattige landa - som Colombia jo er et af...

Det er som om man i disse lande tolererer lidt mere, når bare der også "falder lidt af" til myndighederne....

Jeg syntes det er godt at man har fået beslaglagt de mange falske eurosedler - så de ikke går ind og påvirker det europæiske og hele verdensmarkedet i negativ retning...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.berlingske.dk/verden/falske-euro-millioner-beslaglagt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar