søndag den 21. februar 2010

Glæden ved ikke at have et fortov

Ja, i disse dage, hvor vi nu har haft sne i mere end to måneder... så er jeg glad for at vi ikke har noget fortov til vores hus...

Jeg har flere gange kunnet sidde inde i den varme stue og set hvordan naboerne, nærmest på daglig basis, har kæmpet en timelang kamp for at få ryddet fortovene foran deres huse...

Jeg har da også selv været ude for at skovle sne - men det har kun været det stykke af vores indkørsel, som vi har skullet køre på - og så hvor skraldespanden skal stå inden tømning og så en sti hen til postkassen.

Ja, jeg har da også skovlet sneen væk, så jeg kan komme rundt om huset på min daglige fuglefodringsrunde og hen til brændeskuret - men det er stadig nærmest ingenting sammenlignet med hvad naboerne har at slås med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar