onsdag den 15. december 2010

Julekalendere på nettet - så gælder det om at vinde præmier :-)


Personligt har jeg ikke fået tid til at sætte mig ind i de mange julekalendere, der traditionelt er på nettet hvert år...

Den eneste jeg har været rimelig til at følge med I i år, ja det er den, som man finder hos Pointshop.dk - hvor der for hver dag er mulighed for at samle lodder til en stor konkurrence og samtidig er en masse små konkurrencer.

Jeg er generelt stor fortaler for pointshop.dk's koncept - og også for deres julekalender med muligheden for at hygge sig lidt hver dag med en mulighed for at vinde lidt præmier - og det gør jo heller ikke noget :-)

Førhen har jeg brugt megen tid på at spille pakkespil på dr.dk - men der er jeg slet ikke nået omkring i år - så min vinder må være pointshops julekalender - så har du ikke prøvetden før, så tag ind forbi og se om ikke du kan være heldig at få gevinst eller et godt tilbud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar