mandag den 20. december 2010

Hairextensions - er det snyd eller smart?


Ja, nu er jeg selv i den situation, som mange mænd kommer i - nemlig den at mit pandehår kryber længere og længere om i nakken...

Skal man så vælge hairextensions? Det mener jeg ikke at man skal - har man ikke sev, som mand det hår man ønsker, ja, så vil jeg mene at man enten skal lære at leve med det - eller tage resten af - så der slet ikke er noget hår på hovedet...

Jeg syntes derimod det er fint med hairextensions til kvinder, hvis det gør at de får det bedre eller hvis det hjælper dem til at se bedre ud - så er det fint nok.

Jeg syntes dog at man skal overveje på det kraftigste hvilke signaler man ønsker at sende, før man blindt vælger at få isat extensions - for som jeg er informeret, så er det jo langtfra en billig fornøjelse...

Men for lige at opsummere:
- ikke til mænd
- til kvinder - hvis det giver værdi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar