onsdag den 15. december 2010

Reality TV: Amalies verden eller Rock 'n' Roll camping? - helst ingen af dem


Ja, vores tv aftener bliver jo mere og mere oversvømmet af reality tv serier - med efterhånden mindre og mindre reelt indhold...

I kategorien med absolut minus nyhedsværdi må man jo helt klart nævne både Amalies verden og Rock 'n' roll camping - jeg skal være ærlig at indrømme at jeg aldrig har set hverken det ene eller det andet af disse programmer - alene omtalerne af dem og de medvirkende personers forsøg på at få opmærksomhed på grund af deres "talent for ingenting" gør at jeg ikke har lyst til at bruge mine dyrebare aftener på hverken det ene eller det andet...

Det skræmmende er jo at der kommer så mange af den slags serier, så der må være et stort marked for det...

Jeg håber at folk vil tænke sig om mindst to-tre gange før de næste gang vælger at se en af disse udsendelser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar