fredag den 29. april 2011

Musik? Så skal der noget guitar på - og gerne den tunge guitar!



Ja, når jeg skal høre musik, så bliver det som regel mest til radio - og der hører vi mest P3 hjemme - da vi kan blive rimelig enige om at de spiller noget musik vi gerne vil høre.

Når jeg selv skal vælge musikken - når det er til bilen eller mp3 afspilleren, ja, så havner jeg altid i noget med noget guitar på - og gerne den tunge guitar.

I dag har jeg hørt cd'en Pandemonium med Pretty Maids på min vej til arbejde - jeg syntes at det er et fedt band og de laver noget godt musik - guitar rock af den tunge slags - og så er det ovenikøbet melodiøst.

Generelt vælger jeg mest guitar rock eller heavy, når jeg selv skal vælge musikken - og favoritterne må nok være:
Metallica, Pretty Maids, Manowar, Rammstein eller Aerosmith - i en ikke prioriteret rækkefølge.

Jeg syntes altid jeg kommer i godt humør af at høre musikken - og kan jeg så synge/brøle med, ja, så føler jeg at jeg får endnu større overskud...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar