søndag den 4. april 2010

Anbefaling: Mænd der hader kvinder, Pigen der legede med ilden og Luftkastellet der blev sprægt


Ja, jeg har her i påskedagene nærmest ikke haft fjernsynet tændt - eller jo, det har været tændt, men det har mest været fordi min datter har villet se børnefjensyn fra Cartoon network... Selv har jeg, når ikke vi har været i haven, siddet og læst i Millennium trilogien: Stien Larssons fantastiske bøger.

Jeg var igang med "Mænd der hader kvinder" inden påske, men den blev jeg færdig med allerede sidste weekend, og fik straks fundet "Pigen der legede med ilden" som jeg blev færdig med tirsdag aften... og nu er jeg lige blevet færdig med "Luftkastellet der blev sprængt"...



I starten da alle folk begyndte at læse bøgerne tænkete jeg lidt... det er da lidt opreklameret - kan de virkelig være så gode? Men nu må jeg konstatere at de virkelig er gode - rigtig gode!



Jeg fik set filmen "Mænd der hader kvinder" skærtorsdag i fjernsynet - det er også en rigtig god film - men jeg vil klart anbefale folk at læse bøgerne før de ser filmene - men"kom du til" at se filmen torsdag aften, så går det nok alligevel - find bøgerne frem og sæt dig godt til rette - god læselyst :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar