søndag den 4. april 2010

Påskefrokost - hvad skal der på menuen?


Ja, som tidligere beskrevet skal jeg til påskefrokost hos mine svigerforældre imorgen, og det glæder jeg mig til.

hvad mon menuen kommer til at bestå af?

Ja, kender jeg min svigerfar ret, og det tror jeg t jeg gør, så vil han givet diske op med flg.:

- lun leverpostej (så vi er sikker på at min datter får noget hun kan lide)
- lune frikadeller (igen for min datters skyld)
- lammekotelletter - som jeg hørte hn havde fået af en kammerat den anden dag
- æg og rejer - som jo hører til ethvert større frokostbord

af de mindre traditionelle retter tror jeg vi får glæden af:
- ribbensteg (min livret)
- fiskefilletter (svigermors speciale)
- indbag mørbrad (min kones speciale)

og så får vi selvfølgelig også brød i mange varianter til - og der vil givetvis også være flere forskellige slags, øl, snaps og sodavand, så ingen vil komme til at mangle noget... ulempen ved disse drikkevarer er jo hvis ma skal køre - men der er vi så heldige at vi har fået os et lift - vores naboer skal besøge nogle venner, som er naboer til mine svigerforældre - og nbokonen er gravid, så hun skal ikke drikke og har lovet ligeledes at køre os hjem - så det kunne jo ikke være bedre :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar