søndag den 4. april 2010

Påskefrokost med svigerfamilien


ja, imorgen skal vi til påskefrokost hos mine svigerorældre - og det glæder jeg mig rigtig meget til :D

Mange har jo noget, der kan betegnes som et lettere anstrengt forhold til deres svigerforældre, men sådan har jeg det ikke - jeg syntes rigtig godt om mine svigerforældre - og jeg er ret overbevist om at det er gengældt :D

Når vi imorgen skal til påskefrokost hos dem er det kun min datter, min kone og jeg, der er inviteret som gæster - og det er bare endnu et pus, så har vi bedre tid til at få snakket og hygget bare os fem - end hvis det havde været en større flok, er man en flok på f.eks. 10-12 stk. eller flere, ja, så er min erfaring at samtalerne tit drukner i hinanden og alle forsøger at følge med i alt - og ingen gider at bekymre sig om hvad andre siger, fordi alle bare prøver på at få et ord indført...

Men imorgen er det kun os fem, og det glæder jeg mig til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar