søndag den 4. april 2010

Cancellara havde det mentale overskud


Ja, nu sad jeg ikke selv og fulgte hele cykelløbet Flanderen rundt på tv, da jeg var i haven, men jeg havde lommeradioen med og den var stillet ind på P3, så jeg fulgte med i de meldinger, der kom i "Sport på 3'eren" - og efterfølgende så jeg det sammendrag, der var i TVSporten.

Det så ud til a Team Saxo Bank havde lidt problemer først i løbet med Matti Brechels defekt - men til sidst var Fabian Cancellara nærmest urørlig - og da han kørte væk, siddende, ja, der havde han nærmest allerede vundet, for en magtdemonstration af den slags kan tage modet fra selv den mest ivrige udfordrer.

Stort tillykke til Fabian Cancellara herfra :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2010/04/04/04194221.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar