torsdag den 28. april 2011

Det bedste sted at stå på ski og snowboard?



Ja, nu vil jeg gerne indrømme at jeg ikke er nogen særlig stor ski- eller snowboard-fanatiker - faktisk har jeg, i hele mit liv, kun været på skiferie en enkelt gang - det var i Østrig.

Jeg stod kun på ski en halv dag - eller stod og stod er nok så meget sagt - jeg lå vist mere ned end jeg stod... så til sidst tog jeg skiene af og gik ned af bjerget - det var meget nemmere syntes jeg...

Jeg kan dog varmt anbefale området omkring Bloksbjerg i Harzen, hvor jeg flere gange har været på vinterferie - uden at stå på ski - men der er en fantastisk natur - og mine med feriegæster har alle talt rigtig godt om bakkerne i det område - så det er måske en anbefaling både til folk med og uden ski at tage derned - det er nok lidt for sent iår - men så til næste vinter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar