søndag den 4. oktober 2009

Det må du ikke putte i mikroovnen


Ja, nu er vi også de lykkelige ejere af en mikrobølgeovn - og den bliver flittigt brugt herhjemme - både til tilberedning af mad, til optøning og til genvarmning af mad - og selvfølgelig også til færdigretter - og det vigtigste er vel at lave popcorn - som den også er helt fænomonal til :D

Mht. at putte ting i ovnen - så skal man jo være sikker på hvad der kan tåle at gå ind i den og hvad der ikke kan tåle det...

Som udgangspunkt holder jeg alt, som blot kan minde om metal ude af ovnen - og er jeg i tvivl om indpakningen - så hælder jeg hellere min færdigret over på en tallerken inden tilberedning - der er rigtig mange faldgrubber med en mikroovn - men jeg ville ikke undvære vores.

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://24.dk/article.jsp?articleId=6893

Ingen kommentarer:

Send en kommentar