fredag den 23. oktober 2009

Knap 7.000 kørte for stærkt på fem dage


Ja, den med at folk kører for stærkt - det er der jo i sig selv ikke det helt store og nyskabende i - men at det er 7000 på fem dage - det er da lidt vildt - især når det er antallet, som blev stoppet - også selvom det er på landsplan...

Jeg vil da blankt indrømme at jeg også tit kører for stærkt - men hvis jeg opdager at der er kontrol, så løfter jeg da højre fod enanelse - og giver beskeden om hvor kontrollen er videre til venner, kollegaer og familie... for selv om det så kan gøre at der er færre,som bliver stoppet, så gør det jo også at de folk jeg fortæller det til at de kører lidt langsommere... så det virker jo præventivt...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/knap-7000-koerte-for-staerkt-paa-fem-dage_116529.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar