søndag den 25. oktober 2009

Kaos udskyder dyrt billetsystem


Ja, jeg hørte om denne nyhed allerede imorges, da jeg hørte nyhederne i radioen imens jeg sad og såpiste morgenmad...

Selve konceptet lyder jo til at være noget nær genialt - at et kort kan afløse alle de andre kort til busser og tog...

Men det er åbenbart ikke så nemt at få sat i værk, som man først har antaget - og det bliver sikkert også dyrere end folk har regnet med...

Jeg hørte at det vil tage op imod et år, før der er noget klart, som kan bruges - og at det vil koste en pæn buke ekstra penge at nå sp langt...

Og det kunne man vel næsten have sagt sig selv - den slags store projekter tager altid længere tid end først beregnet - og de koster som regel også mere end man budgetterer med fra starten af...

Jeg kan egentlig godt forstå at transportministeren overvejer at lukke kassen i.. men så står man jo bare med et halvfærdigt system... så måske er det meget godt at få det gjort færdigt - for det bliver sikkert godt, når det kommer til at køre engang...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/kaos-udskyder-dyrt-billetsystem_116561.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar