torsdag den 29. oktober 2009

Forbud mod slips skal redde klimaet


Ja, jeg har egentlig aldrig vidst at jeg har været så meget forgangsmand i kampen for klimaet, som tilfældet åbenbart er...

Og hvordan så det?

Jo, jeg har kun en eneste gang i mit liv haft slips på - og det var til min konfirmation - og nu læser jeg at det menes at hvis folk dropper deres slips, så er man med til at redde klimaet...

Og hvordan så det?

Jo, når folk har slips på, så har de ofte tendens til at have det varmt - og derved er der tendens til at skrue op for aircondition anlægget... men ved at smide slipset, så kan man spare på kropsvarmen og derved også på aricondition anlægget...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/forbud-mod-slips-skal-redde-klimaet_116857.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar