mandag den 26. oktober 2009

USA er vild med Oprah i Danmark


Ja, nu har jeg ikke selv fået set udsendelsen med Oprah, hvor hun viser amerikanerne hvoror Danmark er et så fantastisk sted...

Men jeg kan da kun være enig med amerikanerne - jeg er også helt vild med Danmark - og kan godt forstå at vi er udråbt til verdens lykkeligste folk :D

Selvom man tit kan høre folk brokke sig over vejret, skatterne, regeringen, naboen eller andre ting, så tror jeg alligevel at det er langt de færreste, som har lyst til at skifte Danmark ud med et andet land... måske for en periode - men ikke for evigt...

Så jeg syntes da at det er fint at amerikanerne også kan se det :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/usa-er-vild-med-oprah-i-danmark_116634.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar