fredag den 23. oktober 2009

Løkke: Jeg er stolt af vores soldater


Ja, vores statsminister Lrs Løkke Rasussen har udtalt at de danske soldater i Afghanistan fortjener respekt og taknemmelighed...

Og jeg er helt enig med ham - det kræver rigtig meget at rive det meste af ens liv op med rode, for at tage til et fjendtligsindet fremmed land, for at hjælpe med at genoprette og opretholde freden i området.

Det er for tit, efter min mening, at man hører kritik af de udsendte soldater - det syntes jeg er ærgeligt...

For det ville selvfølgelig være bedre hvis ikke der var behov for udsendte soldater - men når nu behovet er der, ja, så syntes jeg at det er fedt at danske soldater også deltager aktivt.

GODT GÅET DRENGE OG PIGER!

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.berlingske.dk/danmark/loekke-jeg-er-stolt-af-vores-soldater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar