søndag den 3. januar 2010

Ankergren: Mit livs kamp


Ja, en af de mere "glemte" danske legionærer i engelsk fodbold er Casper Ankergren, som tog til England for at spille for den tidligere storklub Leeds United.

Personligt har jeg fulgt Casper Ankergren mere end de fleste, da jeg har en kammerat, som bor i Leeds og er glødende fan af Leeds United -så jeg får masser af meldinger om Casper Ankergren.

Når Leeds United idag går på banen, for at mødes med Manchester United i FA Cuppen, ja, så under jeg Casper Ankergren og resten af Leeds United denne kamp mod en af de største klubber i England - for det kan være med til at give Leeds United et glimt af fordums storhed - en storhed, som jeg kan huske - og har fulgt via tipslørdag i mange år - så det bliver også meget rart at se dette hold på TV igen.

Og held og lykke til Casper Ankergren og Leeds herfra - det kunne da være sjovt med en overraskelse i FA Cuppen :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.sporten.dk/fodbold/ankergren-mit-livs-kamp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar