fredag den 8. januar 2010

Pointshop.dk - nu en "voksen" 3 årig :D

PointShop.dk
Ja, siden pointshop.dk fylder 3 år i disse dage...

Og hvad betyder det så for os allesammen?

Jo, for os, som er medlemmer på siden, ja, så er det en stor dag - for så får vi muligheden for at tjene endnu flere point, som vi kan bruge til at købe ting for...

Jeg har selv været medlem af siden i lidt over to år - og jeg syntes at det har været sjovt at følge sidens udvikling... i starten var det "kun" indtjeningsmuligheder via konkurrencer, procentshopping, eller tilmelding til nyhedsbreve... og jeg brugte ikke så meget siden - da jeg ikke "gad" havde så mange mails om alt muligt...

Men så kom pointblog.dk - hvor man kunne blogge om at imellem himmel og jord - og det er en rigtig god ide at denne del blev lanceret - jeg har benyttet ig meget af at få "tømt min hjerne" for mærkelige tanker og ting, så siden har jeg brugt på en slags "meditativ" måde...

Så tillykke til pointshop herfra - lad de næste tre år - og mange flere blive lige så udviklende og spændende :D


Vil du også være med? Så tilmeld dig ved at trykke her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar