fredag den 29. januar 2010

Laudrup fravalgt


Ja, jeg må da indrømme at jeg sagtens kunne forestille mig Michael Laudrup, som træner for en stor italiens klub som Juventus.

Men på den anden side tror jeg at det er meget godt at det ikke blev Michael Laudrup, som skulle overtage trænersædet i Juventus i denne omgang - for jeg tror ikke at Michael Laudrups væsen og trænerstil passer til en klub, som skal have rettet op på noget - jeg tror at Michael Laudrup er bedre til at få en klub fra starten af en sæso, og så få skabt resultaterne efterhånden.

Så når Michael Laudrup skal have sig et nyt trænerjob, ja, så vil jeg foreslå at det bliver fra sæsonstart, og ikke som redningsmand midt i en sæson...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.sporten.dk/fodbold/italien-serie-a-2009-2010/laudrup-fravalgt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar