fredag den 29. januar 2010

Hells Angels-rocker fik ni år for drabsforsøg


Jeg syntes det er rart at folk bliver stillet til ansvar for deres handlinger - og ikke mindst, når det drejer sig om bandemedlemmer - for at nogle bandemedlemmer bliver dømt, ja, det håber jeg kan have en form for præventiv virkning på andre bandemedlemmer.

Jeg kan godt huske da denne sag var på sit højeste - jeg kan huske at jeg tænkte på at der slet ikke var taget højde for uskyldige mennesker, men man fokuserede udelukkende på at få skudt "fjenden"...

Jeg bliver altid lidt skræmt, når jeg ser og hører hvordan banderne kører deres, til tider, meget blodige opgør inde midt i byerne - midt imellem alle de normale mennesker...

Så godt at man nu har fået stillet HA-medlemmet til regnskab.

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.berlingske.dk/bander/hells-angels-rocker-fik-ni-aar-drabsforsoeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar