torsdag den 21. januar 2010

Dansk angreb skal sikre EM-succes


Ja, jeg er også rimelig sikker på at det nok skal kunne give EM-succes med det angrebsspil, som de danske spillere har vist i de seneste testkampe op til EM og ligeledes i den første kamp ved EM - kampen imod Østrig i tirsdags.

Jeg så selvfølgelig kampen i tirsdags - og skal også se kampen senere her til aften, hvor Danark jo spiller imod Serbien.

Jeg så kampen imellem Serbien og Island tirsdag aften - og der blev jeg imponeret over Serbernes moral - for jeg troede egentlig at Island havde vundet kampen, da de gik til pause - men det lykkedes alligevel for Serbien at opnå uafgjort... så danskerne skal være klar til kamp i aften - både i angrebet og i forsvaret...

Læs mere ved at finde nedenstående link:
http://avisen.dk/dansk-angreb-skal-sikre-em-succes_121405.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar