onsdag den 27. januar 2010

Lars J: Jeg vil lave flere mål


Ja, jeg syntes da det er en god ide med flere mål fra Lars Jørgensens side - men jeg syntes nu at vi skal holde os til at have ham som forsvarsstyrmand, for det er han rigtig god til - og han scorer da også noget oftere for AG Håndbold end for landsholdet.

Men hvis han flere gange tager turen med frem i en kontra, ja, så vil det da være fint - for det danske spil kan somme tider godt have tendens til at gå i stå eller virke rodet, når man skal have skiftet to mand ud fra forsvar til angreb - og Kasper Nielsen har under EM flere gange været med fremme i kontrafasen, så jeg syntes det kunne være spændende om Lars Jørgensen også fik lov til dette oftere... måske får vi det at se torsdag aften imod Kroatien...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.sporten.dk/handbold/em-2010/lars-j-jeg-vil-lave-flere-mal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar