fredag den 29. januar 2010

Erik R.: Jeg vil ha' Jørgensen


Ja, jeg kan da egentlig godt forstå Erik Rasmussen - når nu han mister en af sine allerbedste offensive kort, så er det vel på sin plads at klubben giver ham en passende erstatning - og jeg vil mene at Martin Jørgensen vil kunne udfylde det hul, som salget af Jacob Poulsen efterlader på AGFs midtbane.

Martin Jørgensen har jo også ved flere lejligheder nævnt at han er ved at være "mør" til at vende tilbage til Danmark og AGF - og jeg syntes da det vil være fint om han kom hjem og spillede i superligaen, imens han stadig har noget at byde ind med - og ikke når først han er blevet for langsom...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2009-2010/erik-r-jeg-vil-ha-jorgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar