søndag den 3. januar 2010

Indscanning af papirsbilleder...


Ja, her i juleferien har vi blandt andet brugt en del af tiden på at få sorteret alle de papirbilleder vi har liggende - og der var rigtig mange!

For det første fandt vi jo ud af at vi bare havde en hel række albums til at stå på hylden i stuen eller liggende i en stor kasse ude i skuret - men vi fik aldrig kigget på dem - for det andet ville vi gerne have billederne scannet ind, så vi kunne lægge dem på en USB pen, som vi så vil have anbragt i vores boks nede i banken, så vi ikke risikerer pludselig at miste billderne fra vores egne konfirmationer og ungdom samt billederne fra datterens barnedåb og fra vores bryllup hvis uheldet skulle være ude og vi vik indbrud eller huset skulle risikere t brænde af...

Så hele dagen igår sad jeg og scannede billeder ind - og nu her, hvor jeg er nået igennem, så er jeg nået op på at hve scannet, og organiseret, 2347 billeder - det er alligevel en hel del syntes jeg selv... men nu er de nemmere at komme til end de var tidligere - og nu kan vi nemmere finde dem vi skal bruge - uden at skulle lede alle vores mapper og kasser igennem - så det var en hård omgang, men jeg tror at det var det hele værd :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar