torsdag den 18. marts 2010

AGF-kampe kan ikke ses i Århus


Ja, det er jo den slags der sker, når tv-stationerne for magt...

Folkene i Århus kan selvfølgelig stadig se kampene, hvis man vælger at tage på stadion - enten på hjemmebane eller på udebane... det er kun hvis man ønsker at følge kampene på TV at man ikke kan dette...

Antenneforeningen Aarhus har valgt at tage Canal 9 af programmet - da man ikke ønsker at folk skal give penge for en dyr betalingskanal - og det syntes jeg da er fint...

Jeg har dog lidt medlidenhed med de fodboldglade århusianere, som nu ikke kan følge AGS kamp imod OB på mandag på tv...

Men det er jo lidt med Canal 9, som med så mange andre tv-kanaler, man tager seerne som "gidsler" ved at lokke med populære udsendelser og programmer, for at få folk til at betale abonnementet til endnu en dyr kanal. At betale til endnu en kanal "bare" fordi der kommer fodbold, ja, det kan jeg godt forstå folk ikke gider - for der er i forvejen flere andre kanaler, der skal betales for, som viser fodbold - så på et tidspunkt, så bliver folk mætte af tv-kanaler, som kun slår sig op på fodbold...

Jeg vil dog selv sætte mig til rette i sofaen, for at se denne kamp, da vi stadig har Canal 9 på vores fællesantennenet... men det er også kun indtil prøveperioden udløber med udgangen af marts....

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://spn.dk/fodbold/superliga/agf/article2013766.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar