mandag den 29. marts 2010

Halvdelen hører musik på jobbet


Ja, jeg er en af den halvdel, der hører musik på jobbet.

Jeg syntes at det er rart med noget "baggrundsstøj" til arbejdet - og her hos os er det radioen, der leverer musikken... eneste lille probleme ved det er at dem, der bestemmer hvad der skal spilles, ja, de har en forkærlighed for lokal- eller regionalradioer...

Jeg har absolut intet imod hverken Gnags, Kim Larsen eller Bamses Venner - men når de kommer ud af højttalerne mindst en gang i timen, ja, så bliver det en anelse trivielt... men selv med den lidt for store hyppighed i kunstnervalget, ja, så ville jeg ikke undvære musikken til arbejdet... så kan jeg jo sætte en cd på eller tænde for P3, når jeg skal hjem fra arbejde - så jeg klarer mig fint med musikken på arbejdet :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/halvdelen-hoerer-musik-paa-jobbet_125118.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar