onsdag den 31. marts 2010

Paradise-Amalie: Vikinger - helt urealistisk


Ja, det er utroligt, som nogle folk bare har det med at bekræfte de fordomme man har gang på gang...

Nu har jeg aldrig set, og vil, formentlig, heller aldrig komme til at se et eneste afsnit af Paradise Hotel...

Efter min mening er det en flok mennesker, som vil gøre alt for at blive "kendte"... men jeg er helt sikker på at det ikke er den rigtige måde at blive kendt på...

Efter at have set Amalie forsøge sig som anmelder på filmen "Valhalla rising", ja, så får man det jo næsten dårligt...

Hvordan kan man være så, ja undskyld det direkte udtryk, snotdum? Hun underbygger alle fordomme jeg har om deltagere i programmet: vil gøre alt for opmærksomhed, men ingen hjerneaktivitet...

Hun siger at Vikinger er urealistiske... det er vel hendes manglende hjerneaktivitet, der er urealistisk efter min mening...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paradise%20Hotel%202009/Paradis%20Hotel%202010%20Amalie%20anmelder%20Valhalla.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar