onsdag den 31. marts 2010

Kikset Dizzy Mizz Lizzy-udgivelse


Ja, nu var jeg en af dem, der var så heldige at være til koncerten med Dizzy Mizz Lizzy i Odense i fredags - og det var en helt fantastisk oplevelse :D

At de vælger at udsende deres samlede udgivelser i et box-sæt, ja, det ved jeg nu ikke hvor hooked jeg er på...

På mig virker det, desværre, lidt som om de vil malke så meget ud af deres reuinion turne som muligt - og så kan man vel også lige få folk til at købe et box-sæt...

Hvis man, som jeg, har været fan af Dizzy Mizz Lizzy siden de kom frem først i 90'erne, ja, så har jo sikkert de to studio albums: Dizzy Mizz Lizzy og Rotator - samt deres Greatest Hits hvori der også er en cd med en live koncert fra 1996 i Århus...

Den "hurtige optælling" viser at man har alle fire cd'er allerede... så der skal være noget meget specielt i et boxsæt, for at folk skal købe dette... så i min verden er det lidt en "ommer" fra Dizzy Mizz Lizzy...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://www.berlingske.dk/musik/kikset-dizzy-mizz-lizzy-udgivelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar