torsdag den 18. marts 2010

Vejle Stadion opgiver sit navn


Ja, som inkarneret Vejle Boldklub fan, ja, så kan det da godt smerte lidt at vores stadion nu skal til at skifte navn - og ikke længere hedde Vejle Stadion - nu skal vores hjemmebane til at hedde "Jokri Park"...

Jeg tror da det er godt for klubben at man har solgt navnet og den vej rundt har fået nogle penge i kassen - men jeg tror nu ikke at det er et navn, som man vil komme til at bruge i daglig tale - jeg har prøvet at øve mig i at sige det... men nej, jeg foretrækker og vil til enhver tid foretrække navnet: Vejle Stadion...

Og skulle man være i tvivl om jeg er den eneste, så kan man jo troppe op lørdag eftermiddag og spørge sig for på fantribunen...

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://spn.dk/fodbold/article2013761.ece

Ingen kommentarer:

Send en kommentar