onsdag den 31. marts 2010

Volbeat rocker med Metallica og AC/DC


Jeg syntes det er helt genialt at de "store drenge" har fået øjnen op for Volbeat!

Jeg har selv været stor fan af Volbeat siden de kom med deres første album: The Strenght, The Sound, The Songs kom på gaden.

Jeg har været så heldig at jeg har set dem live omkring 10 gange - og de har hver eneste gang formået at levere varen fuldt ud.

Volbeat varmede jo også op for Metallica, da de for et par år siden spillede i Århus - så det er ikke helt uvant for dem at spille sammen med de helt store - men det må da være fedt at skulle på turne med ens egne idoler :D

Jeg håber at det åbner endnu fleres øjne for hvor god musik der laves i Danmark.

Og til Volbeat skal der lyde: Godt gået drenge! Bare bliv ved!

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://avisen.dk/volbeat-rocker-med-metallica-og-acdc_125240.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar