torsdag den 18. marts 2010

Sodavand - skal de være med eller uden sukker?


Ja, det er jo et meget reelt spørgsmål at stille - især, når man ser på den megen debat, der til stadighed er om danskerne og især de danskes børns megen indtagelse af sukker i dagligdagen...

Skal sodavand være med eller uden sukker, for at du vil drikke dem?

Personligt indrømmer jeg blankt at coca cola er min yndlings sodavand - og her taler vi om den røde - den uden ligt og med sukker... jeg drikker, til nød cola zero - men aldrig light...

Når det kommer til andre sodavand, så er jeg knapt så kræsen - her tager jeg tit en light fremfor den sukkerholdige variant...

Det man skal tænke på, hvis man vælger light fremfor de sukkerholdige er at man så får nogle andre stoffer i kroppen end sukker... så skal man rigtig være sunde, ja, så skulle man nok hellere droppe sodavandene helt...

Men hvad gør du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar