mandag den 1. marts 2010

Canada vandt drømmeguld i drama


Ja, jeg havde set frem til denne mulige finale allerde da puljerne for ishockey turneringen lå klar - og da så kampene blev spillet og den blev mere og mere sandsynlig, så har jeg forsøgt med lodder og trisser at få det hele til at gå op her, så jeg kunne møde lidt senere på arbejde idag, så jeg kunne se denne kamp uden at skulle på arbejde med akut søvnmangel...

Men desværre - så var der møder, som var planlagt for længst, som jeg ikke kunne få flyttet... så jeg så ikke denne kamp inat... øv!

Så jeg har læst en masse om kampen på nettet idag - og efter min mening, så var det de rigtige, der stod med guldmedaljerne til sidst...

Stort tillykke til Canada herfra :D

Læs mere ved at følge nedenstående link:
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-28897417.html?rss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar